sobota, 30 sierpnia 2014

Nocowanie

Cześć ! Przedwczoraj nocowała u mnie Jula ( Ruda). Było super. Nie miała u mnie nocować ale zaprosiłam ją do siebie,byłyśmy na rowerach,na spacerze,znalazłyśmy malutkiego kotka,zrobiłyśmy Chuby Bunny,pograłyśmy w demo sims 4  i poszłyśmy porobić zdjęcia. Dzień powoli się kończył a Ruda musiała już iść do domu. Nie chciałyśmy się rozstawać,więc zaproponowałam dla niej nocowanie.Zgodziła się ;) I tak to było. Gdy wstałyśmy namówiła mnie na obejrzenie filmu Obecność,choć nie miałam zbyt wielkiej ochoty...Ok. godziny 15 przyszła Iga i spędziłyśmy razem czas.Dziś idę z Igą na piknik kowbojski. Będzie dużo atrakcji i gier. Myślę,ze dzisiejszy dzień będzie udany. Czy wy też macie w sobie to okropne uczucie,które mówi,że w poniedziałek rozpoczęcie roku szkolnego ? Szczerze chce mi się do szkoły,ale czuje,że jestem, za mało przygotowana  :/ 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz