piątek, 11 lipca 2014

Plany na wakacje

Cześć ! Dzisiaj opowiem wam trochę o moich planach na wakacje. Już niedługo pojadę na Mazury ! Czekałam na to cały rok  ! Wprowadzę was bardziej w temat. Jest tam taki ośrodek, są tam domki,bary,jezioro i  co najważniejsze jest tam moja rodzinka :)  Nie mogę się doczekać pływania i opalania. Dziś niestety jest chłodno :( Miałam jechać do Krakowa ale nie wypaliło :( Mam w planach również ombre,które od dawna mi się podoba.Oczywiście będę jeździć rowerem,opalać się i pływać w moim basenie :D
A wy gdzie się wybieracie na wakacje ? 

Macie tutaj parę zdjęć z Augustowa z poprzednich wakacji :)





3 komentarze:

  1. Ja jadę w sierpniu do Soliny :)
    Udanych wakacji!


    Zapraszam justlife-jurka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nie mam konkretnych planów :) Zazdroszczę wyjazdu na Mazury :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie mam żadnych planów ;) x

    OdpowiedzUsuń