niedziela, 13 kwietnia 2014

Wycieczka

Cześć ! Jak zwykle nie umiem się przyłożyć i robić posty 1 raz na tydzień. Eh...no cóż,trudno.Obiecuję,że wynagrodzę to wam w wakacje ;) Więc 4 kwietnia miałam małą wycieczkę do Białegostoku z szóstymi klasami ale znalazły się też osobny z piątej. Wycieczka mi się podobała,chociaż nie mogę się doczekać wycieczki w góry,którą mam gdzieś w czerwcu. Siedziałam razem z Werą na przedostatnim miejscu.Weekend mija mi tak średniawo :( Nie najlepiej się czuję i nie odpoczęłam za bardzo ;/ Dużo sprzątałam i się uczyłam,a dziś w cerkwi święciłam palmę. Jak wiecie ask'a Lucy przeglądam bardzo często i zauważyłam,że słucha Arctic Monkeys. Pomyślałam 'Hmm..może posłucham ich'. Po 10 s słuchania Cigaret Smoke zakochałam się w tym zespole <3

Tutaj macie ich cały album : https://www.youtube.com/watch?v=AFTUvQrbAS8


Jak wam minął weekend ?
 Heh ja pielęgniarka leczę rannego żołnierza ;p




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz